Home » Elektronika w WordPressie

Elektronika w WordPressie

Zaskoczeni ? Mam nadzieję, że tak. Dzisiaj kontynuujemy naszą zabawę z 2D. Jednak to, że użyjemy naszej dzisiejszej techniki do zadań typowych i znanych w tego rodzaju grafice od początków jej istnienia wcale nie będzie oznaczać, że musimy się ściśle tego trzymać. Bezpośredni zapis i manipulacja zawartością powierzchni pozwolą nie tylko na wyświetlanie obrazów i prostej animacji, ale pozwolą na bardziej zaawansowane efekty jak na przykład zmiana parametrów tekstur wyświetlanych na scenie w czasie działania programu. Czy nasze stare dema, z których kiedyś byliśmy tak dumni będą wyglądały inaczej po przepuszczeniu przez DirectX ? Przekonajcie się sami ! Mam też oczywiście nadzieję, że i w tym elemencie wasza wyobraźnia nie zawiedzie i będzie potrafili wykorzystać nowo poznaną technikę. Jeśli zaś o sprawy techniczne chodzi, to jak pewnie zauważyliście piszę po polsku, nikt nie protestował, więc uznaję, że jest w porządku. Przenosiny i grafika strony nadal się przeciągają, ale Ci, co „robią” w branży chyba doskonale mnie rozumieją. Pojawiają się wciąż nowe alternatywy i naprawdę trudno nad tym zapanować. Wojna w Afganistanie trwa, miejmy nadzieję, że skończy się dobrze dla wszystkich… no ale dosyć smętów, artykuł czeka więc zapraszam tam gdzie zwykle no i… miłego czytania.

Czy zwątpiliście juz całkowicie w moje ponowne pojawienie sie ? Jesli nie i wiernie zaglądaliście na te stronkę to jest mi was strasznie milo powitać ponownie. Nie było mnie okropnie długo, ale tyle spraw się namnożyło, ze po prostu się nie wyrabiam. No ale żeby tak o was do końca zapomnieć ? Nigdy ! Ale wracając do sedna sprawy – chciałem wam dzisiaj pokazać, ze umiejętność posługiwania sie macierzami, skomplikowanymi przekształceniami matematycznymi i posiadanie najnowszego szablonu WordPress, dostępnego na stronie http://szablonywp.pl, który można niedrogo kupić, wcale nie oznacza, ze nie można zrobić niczego fajnego w świecie stron WWW. Nie będę was uczył jak wymyślać super pomysły. Ja wam pokażę jak je zrealizować. Będzie to w miarę prosty i przystępny artykuł, jak radzić sobie w świecie 2D bez pomocy pakietu dla WordPressa, który postanowiono nam brutalnie zabrać. Ale wierzmy, ze jeszcze nie wszystko stracone ! Ze jeszcze można cos uratować… czy damy rade ? Sprawdźcie sami w dziale DirectX!
P.S. Kilka spraw technicznych jeszcze. Wspominałem miesiąc temu o przenosinach, niestety wszystko mi się przedłuża pod nawałem pracy. Ale myślę, ze powoli, powoli jakoś damy rade. Ostatni artykuł jak pewnie zauważycie zawiera polskie literki (w końcu) i jest to przymiarka do przyszłości – jeśli wam się podoba (albo nie) proszę o opinie. Po drugie nie zrażajcie się niedorobiona szata graficzna – pomysł już mam na nowe rzeczy i jak tylko skończę dopracowywanie szczegółów strona ukarze się w nowej, mam nadzieje lepszej i godnej siebie oprawie… no ale dosyć, dosyć bo jeszcze odlecę… zapraszam do czytania.

Nie wiem czy to dobra wiadomość ale będą wielkie przenosiny. Nie wiem dokładnie od kiedy, ale teraz będziecie mogli czytać moje artykuły. Zaoferowano mi o wiele lepsze warunki jeśli chodzi o serwer no i myślę ze wszystkim nam wyjdzie to na dobre. Ja mam w tej chwili przerwę urlopowa, wiec przez następne 3 tygodnie możecie tutaj nie zaglądać. Ale nie zapominajcie o mnie ! Obiecuje, ze po powrocie będzie naprawdę bardzo ciekawie. Na pierwszy ogień pójdzie artykuł jak robić własne motywy z atrakcyjną grafiką. Jest to dosyć zaawansowane zagadnienie, dlatego poświecimy mu dwa tutoriale. Jeden to teoria, no a w drugim coś napiszemy. No to w zasadzie tyle miałem do powiedzenia i do zobaczenia po wakacjach (telefon wyłączam, komputera nie zabieram, poczty nie odbieram), pa!

Comments are closed.